Οι καθηγητές είναι το θέμα που απασχολεί άμεσα εμάς τους μαθητές, συγκεκριμένα αυτό το οποίο υπάρχει στα σχολεία το καταντάει μια ακόμα δημόσια υπηρεσία, χωρίς ενδιαφέρον φυσικά για τον πολίτη , όπως σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.
Αλλά σε αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση τα θύματα των εργαζομένων της δημόσια καινούριας υπηρεσίας του "Σχολείου" είναι οι μαθητές .
Ας μιλήσουμε και πιο συγκεκριμένα για το τι γίνετε μέσα στα σχολεία και αργότερα για τις πιο "καυτές" λεπτομέρειες στο δικό μου σχολείο.
Στα σχολεία υπάρχει αυτή η κατάργηση της μάθησης πλεον, όλο αυτό δημιουργείται από τους καθηγητές οι οποιοί έχουν φτάσει στα πρόθυρα της τρέλας και στην κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για τους μαθητές.
Τρόποι συμπεριφοράς από τους καθηγητές στους μαθητές,συμπεριφοράς κακής μέσα στο σχολείο από αυτούς και τους ανωτέρους τους, και επίσης και ο κακός τρόπος μάθησης!
Όλα αυτά λειτουργούν φυσικα εναντίων μας και πιο συγκεκριμένα λειτουργούν και εναντίων μας όχι μόνο για το μέλλον μας, αλλά και για το παρόν μας, διότι οι καθηγητές με την τρέλα την οποία έχουν ποτέ δεν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις.
Ας πούμε και με λεπτομέρειές τώρα για το δικό μου σχολείο και για τους "δήθεν καθηγητές" σε ένα παιδαγωγικό σύστημα το οποίο είναι χειρότερο και σε χρόνια τα οποία δεν υπήρχε καν ο ορισμός "παιδαγωγικό σύστημα", μας θέλουν να λειτουργούμε σαν άτομα τα οποία θα ελέγχουν στο μέλλον .
Τώρα ας πούμε γιατί γίνετε αυτό και πως γίνετε.
Αυτό γίνετε για να μας έχουν αμόρφωτους ανιστόρητος και απολίτιστους , να λειτουργούμε κάτι σαν τα ζώα και αυτό γίνετε συγκεκριμένα με τους καθηγητές και γενικά με το κράτος το οποίο υπάρχει.
Οι καθηγητές μου στο σχολείο είναι σε ένα στάδιο πριν την απόλυτη τρέλα, γνώμη μου ότι σε κάθε σχολείο και συγκεκριμένα στο σχολείο μου βάζουν καθηγητές οι οποίοι είναι ψυχολογικά διεταραγμένα άτομα.
Ας μιλήσουμε για τους καθηγητές με προσωπικές πληροφορίες αλλά φυσικά χωρίς ονόματα για τον καθένα.

1. Καθηγητής ο οποίος λειτουργεί σαν παιδάκι όπου δεν έχει παρεές και φοβάται όλο τον κόσμο, το μάθημα γίνετε απλά για να γίνετε, η μάθηση δεν υπάρχει , να μας διδάξει τίποτα άλλο δεν μπορεί, αφου φυσικά η προσωπική του ζωή δεν έχει κανένα ενδιαφέρον.Πριν μερικά χρόνια εκφόβιζε τα παιδία με το να φέρνει τον επιστάτη του σχολείου στην τάξη και ο επιστάτης να πουλάει τραμπουκισμό.Οι απούσιες τις οποίες βάζει , δεν τις βάζει για να γίνεται πιο ήρεμο το μάθημα του, αλλά τις βάζεις για να ευχαριστηθεί και να νιώσει ότι έχει κάτι το οποίο τον κάνει για να ζεί και να δουλεύει στο δημόσιο και μόνον.

2.Άνρωπος; Δεν θα το λέγαμε και τόσο, επιβάλεται και ομιλεί άσχημα σε εμάς τους μαθητές, έχει έναν τρόπο με τον οποίο φοβίζει τους μαθητές, βέβαια τους φοβίζει ως να μην πάρουν το απολυτήριο λυκείου.Εκφράζεται σαν ψυχοπαθής και έχει εξομολογηθεί και ότι δέρνει τα παιδία τις άμα δεν διαβάσουν ή άμα θέλουν να νιώσουν την ελευθερία της σκέψης τους για το τι θα κάνουν στο μέλλον τους.Έχει ανά διαστήματα αναλαμπές και νομίζει ότι την διακόπτουμε από το μάθημα της το οποίο το κάνει μιλώντας επί 45 λεπτά όπου υπάρχει το μάθημα χωρίς να δέχεται ερωτήσεις και απορίες.

3.Εγωιστής όπου αντιμετωπίζει τον όρο "ψυχοπαθής" , κοιτάει όλους τους μαθητές περίεργα και τους επιβάλει να απαντήσουν στην ερώτηση όπου κάνει, και άμα βέβαια δεν ξέρει κάποιος μαθητής τον προσβάλει και τον αποκαλεί αμόρφωτο,τρίτη λυκείου, και στις πανελλήνιες δεν δίνουμε το μάθημα του και μας αντιμετωπίζει σαν ζώα λέγοντας μας ότι άμα δεν διαβάσουμε στο μάθημα του δεν θα περάσουμε την τάξη, είναι υπέρ όλων των αλλοδαπών και μας προπαγανδίζει πέρι ότι πρέπει να ενισχύουμε την αλβανική(συγκεκριμενα) οικονομία , αγοράζοντας αυτοκίνητα από εκει , πηγαίνοντας διακοπές εκεί και προπαντων άμα κάποιος εκφράσει τις δικές του απόψεις τον διαγράφει κατευθείαν από το μάθημα του.

4.Καθηγήτρια η οποία μας προπαγανδίζει συνέχεια, πιστεύωντας ότι όλοι πρέπει να ανήκουμε σε μια πολιτική ομάδα, μιλάει συνέχεια και νομίζει ότι είναι κάποιος σοφός της νέας εποχής, όπου θα σώσει τον κόσμο, αντίθετα εγώ πιστεύω με αυτά που λεεί ότι ο κόσμος θα καταστραφεί,γράφωντας μια άσκηση στο μάθημα της , υπήρξε μια διαφωνία ανάμεσα σε αυτήν και ένα μαθητή , η συνέπεια; , να βγεί έξω με ωριαία αποβολή ο μαθητής επειδή δεν αντιπροσώπευε τις δικές τις ιδεές και δεν τις δεχόταν.

Όλα αυτά αντιμετωπίζουμε από τους καθηγητές στο σχολείο μου , έχωντας βέβαια όλοι οι καθηγητές τα τρελά τους , απλώς αναφερθήκαμε στα πιο "τρελά" άτομα.

Ας μιλήσουμε και λίγο για την διεύθυνση του σχολείου μας, Πριν 2 μήνες κλείναν τις πόρτες τις εξωτερικές μετά τις 8:15 για να μην μπαίνει κανένας μαθητής μέσα στο σχολείο και γλιτώνει την απουσία, μετά απο 2 μήνες πήγαμε ακόμα πιο μέσα.. κλειδώνουν τις εσωτερικές πόρτες του κτηρίου για να μην αργούμε να μπούμε στις τάξεις μας μετά το διάλειμα ,και όταν μιλάω φυσικα ότι τις κλείνουν μιλάω για διάστημα 2 λεπτών το πολύ μετά τον χτύπο του κουδουνιού, επικρατεί ένα χάος ανεξέλεγκτο το οποίο έχει πλημμυρίσει , προπαγανδιστές , κομματικούς,ομαδικοποιημένους και το χειρότερο άτομα τα οποία δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τον μαθητή και γενικά για την μάθηση του.

Υ.Γ.Αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στο σχολείο μου αλλά, όλα τα σχολεία αντιμετωπίζουν τουλάχιστον, και ένα τέτοιο περιστατικό απο καθηγητή.

Η ΤΡΕΛΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΕΔΩ. ΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΑ

Ανδρέας "ΕΛΛΗΝ"